Pozamiatane, czy może jednak jakaś niespodzianka?
Pozamiatane, czy może jednak jakaś niespodzianka?
kolumb855 kolumb855
1064
BLOG

Ekstraklasa 37. kolejka, czyli wszystko już rozstrzygnięte?

kolumb855 kolumb855 Ekstraklasa Obserwuj temat Obserwuj notkę 116

Tydzień czy dwa temu pisałem o statusie quo w top 4 i że prawdopodobnie tak już zostanie do końca. Wygląda na to, że te słowa właśnie ciałem się stają. Teoretycznie mamy do czynienia z najbardziej emocjonującym finiszem od lat, w ostatniej kolejce top 4 gra ze sobą i każda z czterech czołowych drużyn ma realne szanse na tytuł, a jednak wydaje mi się, że wszystko jest już pozamiatane i kolejność czołowej czwórki już się nie zmieni.

Nie ukrywam, że chciałbym się mylić. Wcale mi się obecny układ tabeli nie podoba i w obu meczach na szczycie, zarówno tym w Warszawie, a szczególnie tym w Białymstoku, kibicuję klubom przyjezdnym! :)

Kto zleci razem z Ruchem? Mam tu problem, z jednej strony od lat kibicuję Arce, z drugiej w Łęcznej grają głównie byli piłkarze i sympatycy Lecha. Po ostatnim numerze Siemiaszki sympatie w kraju są zdecydowanie po stronie Górnika.

Łęczna gra ze zdegradowanym już Ruchem i powinna bez trudu wygrać, z drugiej strony Arka gra z mocniejszym od siebie, ale zaprzyjaźnionym Lubinem...

Trochę mi Łęcznej szkoda, jej gra jest znacznie lepsza niż wyniki, ale stawiam na utrzymanie Arki.


Widzieliście te foty kolumbijskich kretynów z Reymonta? Bezmózgi zrobiły sobie radosną sesję w niemieckim obozie w Auschwitz i nie trafiają do mnie wyjaśnienia rzecznika Wisły o młodym wieku czy innym kręgu kulturowym. Przykro mi, ale debil to debil...


A tak z innej beczki, to niewiele brakowało, a spóźniłbym się z tą notką i opublikowałbym ją w piątek już po meczach grupy spadkowej. Byłem przekonany, że mecze odbędą się tak jak tydzień temu, w sobotę i niedzielę. Dosłownie przed chwilą zauważyłem, że się mylę i praktycznie na kolanie napisałem tę notkę "z ostatniej chwili".

Przepraszam, że dziś, tuż przed decydującą kolejką, jakoś szczególnie się nie rozpisuję, ale tak to jest z notkami "z ostatniej chwili". Na podsumowanie sezonu piłkarzy i typerów przyjdzie czas w tekście, który tu napiszę w przyszłym tygodniu.

Wszystkim, typerom, komentatorom i czytelnikom dziękuję za przednią zabawę i zapraszam do następnej notki, podsumowującej sezon.

Tradycyjnie udanych typów :)

1. Ruch - Górnik Łęczna

2. Zagłębie - Arka

3. Cracovia - Piast

4. Wisła Płock - Śląsk

5. Jagiellonia - Lech

6. Wisła Kraków - Nieciecza

7. Legia - Lechia

8. Pogoń - Korona

Zobacz galerię zdjęć:

Kolumbijscy kretyni z Wisły...
Kolumbijscy kretyni z Wisły...
kolumb855
O mnie kolumb855

Niebiesko-Biały

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport